Askersgatan
Bandhagen, Stockholm
Jag har en etage lägenhet som är 105 kvm och vill hyra ut ett rum på n
| 1 rum | 16 m² | 5297 kr |
Rum uthyres. 5 min till tunnelbana o affärer. Rummet är möblerat och vi delar kök o badrum. Jag är dock borta större delen av sommaren så då bor du själv. Uthyres kortare eller längre tid. Ledigt nu så jag söker någon som kan flytta in senast 1 juli. Jag vet att många söker från Augusti men jag vill gärna ha någon som kan flytta in tidigare än så. Hyra 4700 kr. En månads deposition. Vi delar på el-räkningar ca 100-200 kr( o ev wifi). Lägenheten är stor o fräsch. Brukar vara lugnt o tyst hemma. Vi bor i varsin del av lägenheten så det är 3 dörrar mellan våra sovrum så man ser o hör knappt varann. Tvättmaskin finns i badrummet och du har egen kyl o frys på rummet. Skriv gärna ett mess och berätta lite om dig själv. Välkommen :-)
Kontakta hyresvärd på qasa.seJag har en etage lägenhet som är 105 kvm och vill hyra ut ett rum på n
| 1 rum | 16 m² | 5297 kr |
Hej. Mitt namn är Shayma och jag bor med min sambo och dotter i ett 4
| 1 rum | 16 m² | 4502 kr |
Mysigt möblerat rum i delat boende. Uthyrningen är på 1 månad så det ä
| 1 rum | 12 m² | 5615 kr |
Hej jag hyr ut mitt ena rum, eftersom jag bor i ett stort lägenhet och
| 1 rum | 16 m² | 4238 kr |
Vi använder cookies
Vi använder cookies och lokal webblagring för att hålla dig inloggad och spara dina val. Läs mer.