Askersundsgatan
Bandhagen, Stockholm
Hej. Mitt namn är Shayma och jag bor med min sambo och dotter i ett 4
| 1 rum | 16 m² | 4502 kr |
Hej jag hyr ut mitt ena rum, eftersom jag bor i ett stort lägenhet och rummet har igen användning. Är du i behov av att hyra så är du välkommen att kontakta mig.
Kontakta hyresvärd på qasa.seHej. Mitt namn är Shayma och jag bor med min sambo och dotter i ett 4
| 1 rum | 16 m² | 4502 kr |
Jag har en etage lägenhet som är 105 kvm och vill hyra ut ett rum på n
| 1 rum | 16 m² | 5297 kr |
Rum uthyres. 5 min till tunnelbana o affärer. Rummet är möblerat och v
| 1 rum | 15 m² | 4979 kr |
Vi använder cookies
Vi använder cookies och lokal webblagring för att hålla dig inloggad och spara dina val. Läs mer.