Rinkebysvängen
Spånga, Stockholm
Jag hyr ut ett rum i en trea. För 4500 kr och med en disposition på 45
| 1 rum | 15 m² | 4767 kr |
Hej Jag letar inneboende till min hyresrätt. Lägenheten är en 2:a på 52 kvm i Spånga. Vi har ett varsitt rum och delar på hall, kök och badrum. Hyran är inkluderar värme, vatten och wifi (el tillkommer per månad). Rummet är omöblerat (finns ingen säng som på bilden) men det finns inbyggd garderob i rummet. Du får även egen garderob i hallen och sedan såklart egen plats i kyl/frys/skafferi etc. Lägenheten ligger bredvid en busstation och Coop (bromstensplan) som tar dig snabbt till Spånga pendeltågsstation eller tunnelbana i Rissne. Du kommer att dela boendet med mig och min vuxna hund. Jag är en person som gillar att vara i naturen och träna på min fritid. Lever ett väldigt lugnt liv och kommer att jobba heltid och är inte så mycket tid hemma. Om du är intresserad får du gärna höra av dig på PM och berätta mer om dig.
Kontakta hyresvärd på qasa.seJag hyr ut ett rum i en trea. För 4500 kr och med en disposition på 45
| 1 rum | 15 m² | 4767 kr |
Uthyrningsrum till en inneboende med egen ute dörr och liten hall. Ege
| 1 rum | 15 m² | 4722 kr |
RUM UTHYRNING TILLSVIDARE: HYRAN 57002500kr DEPOSITION, OBS: JAG HYR U
| 1 rum | 15 m² | 6039 kr |
Vi använder cookies
Vi använder cookies och lokal webblagring för att hålla dig inloggad och spara dina val. Läs mer.