Jag hyr ut ett rum i min tre rums lägenhet. Rummet är möblerat och du kommer ha tillgång till köket och badrummet. I hyran ingår el. och internet. Det är 3 min promenad avstånd till tunnelbanan och 18 min till centrala Stockholm med T-banan Till Södermalm är det 10 min med tåg samt goda förbindelser med bussar . Deposition är en månads hyra .
Kontakta hyresvärd på qasa.seJag har en etage lägenhet som är 105 kvm och vill hyra ut ett rum på n
| 1 rum | 16 m² | 5297 kr |
Hej. Mitt namn är Shayma och jag bor med min sambo och dotter i ett 4
| 1 rum | 16 m² | 4502 kr |
Vi använder cookies
Vi använder cookies och lokal webblagring för att hålla dig inloggad och spara dina val. Läs mer.